Tallers infantils del Cicle de la Llum

on 16 març, 2015

Bon dia !

Despertar la curiositat científica dels més petits i familiaritzar-los amb les particularitats físiques del món on viuen, és una de les finalitats del Cicle de la Llum, organitzat per l’Associació Astronòmica Sant Cugat- Valldoreix.
Per aquest motiu, l’Associació ha organitzat un seguit de tallers on els nens d’entre 6 i 12 anys podran experimentar de primera mà les sorprenents característiques de la llum solar, així com les propietats dels camps magnètics del nostre planeta. També podran conèixer les constel·lacions que veiem en alçar la vista cap al cel nocturn,  en un petit planetari que es muntarà expressament per a l’ocasió.
Trobareu més informació a l’arxiu adjunt.
Aquestes activitats són gratuïtes, però cal reservar plaça a l’email: aascv2015@gmail.com
Moltes gràcies!
TallersPlanterisCicleLLUM