Activitat d’orientació Ferran i Clua 11 de maig Micro-O

on 2 maig, 2018

Benvolgudes famílies,

Enguany des del club esportiu Senglar Orientació amb l’afany de seguir promocionant l’Orientació en l’àmbit escolar, us hem preparat la primera lliga de Micro Orientació de Sant Cugat amb el suport de l’OMET.
Aquesta petita lliga consta de diferents trobades, la propera de les quals es dura a terme a l’escola Ferran i Clua el divendres 11 de maig a partir de les 17h.
Us volem animar a participar-hi amb tota la família i conèixer com de divertit pot ser orientar-se en un espai tan petit com és el pati d’una l’escola.
Trobareu tota la informació a la pàgina web de l’OMET i a la del club Senglar-O.
Us demanem que confirmeu l’assistència emplenat el formulari que trobareuclicant l’enllaçentrant a les webs omet.santcugat.cat o senglaro.cat trucant al935657099 (OMET) o el mateix dia de la cursa.
L’activitat esta dissenyada en format entrenament, per a totes les edats i per a tothom qui vulgui (no cal ser alumne del Ferran i Clua), podeu fer-ho caminat o corrent això només dependrà de vosaltres.
Us esperem a tots a trobar tantes fites com pugueu! Reenvieu aquest email a totes aquelles persones que els pugui interessar.
Moltes gràcies